mandag den 13. september 2010

Det shit giver mig kuldegysninger

Er der noget jeg virkelig ikke kan tage så er det folk der bruger deres netværks profil/kontakt programmer
(facebook, twitter, myspace, skype, msn eller andet)
til at skrive små pussennuttede beskeder om deres kærester.

Det er jeg hader det stort set lige så meget som meget som folk der skriver ubrugelige status opdateringer "nej vi har ikke brug for at høre hvor meget du ÆÆÆÆLSKER din lille puttenutte gøj eller hvor stor en bæ din lorte hund lavede på gulvet i går".

Hader er måske et meget stærkt ord her, men jeg tror saktens jeg kan udskifte det med at jeg bliver ekstrem flov på deres vegne, når de ikke selv kan se hvor langt ud ligegyldigt og nedren sådan nogle ting er for folk at læse.

Forstil jeg nu at i selv var i deres sted!
Og ja der er sikkert nogle af jer der ude der har til vane og gøre lige præcist det jeg beskriver her.

Et råd til jer... STOP MED DET

Hvordan ville i have det hvis samtlige jeres venner dagligt kom med opdateringer så som
"Jeg har lige pillet en bussemand, den smagte grimt! under mig nu over hvordan det er at være en reje"

eller

"åh jeg elsker bare min skattemus så meget! LÅÅÅFE YOU BABE 4 EVOR!!"


yuck... bare tanken giver mig kuldegysninger.
Hvis man skal gøre sådan noget... kan man så ikke gøre det lidt mere moderat..?!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar